3 Αυγ 2011

5 Τρόποι Εύρεσης Πελατών



Οι 5 τρόποι εύρεσης πελατών για πωλητές οι οποίοι συνεχώς ψάχνουν για νέους πελάτες, είναι διαχρονικοί και δεν αλλάζουν. Θα ισχύουν άλλα 100 χρόνια!
Δείτε τους μα κυρίως… υιοθετήστε τους!

 1. ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο τρόπος αυτός είναι αποτελεσματικός, αλλά εξαρτάται απόλυτα από το χαρακτήρα και την προσωπικότητα του πωλητή.
Ο τύπος αυτός του πωλητή που είναι αποτελεσματικός στη μέθοδο αυτή, είναι ο εκφραστικός, πρόσχαρος και ομιλητικός πωλητής ο οποίος, όπου βρεθεί και όπου σταθεί, μοιράζει τις προσωπικές του κάρτες λέγοντας ότι θα τους πάρει τηλέφωνο κάποια στιγμή να τους επισκεφτεί για να προσφέρει τις υπηρεσίες του.
Ο πωλητής αυτός, με λίγα λόγια, δεν αφήνει καμιά ευκαιρία να περάσει απαρατήρητη και όλοι οι άνθρωποι με τους οποίους έρχεται σε επαφή, γι αυτόν είναι υποψήφιοι πελάτες.
 2. ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΩΝ ΣΥΣΤΑΣΕΩΝ
Η μέθοδος αυτή έχει αποδειχθεί ότι είναι η πιο αποτελεσματική.
Το ποσοστό επιτυχίας με τη μέθοδο των συστάσεων μπορεί να φτάσει και το 30%, δηλαδή ο 1 από τους 3 μπορεί να γίνει πελάτης σας.
Βέβαια, η λήψη συστάσεων είναι δύσκολη, σχεδόν σαν την πραγματοποίηση της πώλησης, και απαιτεί ορισμένες τεχνικές για να αποδώσει. Ένας τρόπος λήψης συστάσεων είναι ο εξής:
- Επειδή ο κύκλος των εργασιών μου εξαρτάται απόλυτα από τις συστάσεις των πελατών μου προς νέους πελάτες, θα σας παρακαλούσα να μου δίνατε άλλα 5 λεπτά από το χρόνο σας για να σημειώσω τα ονόματα και τα τηλέφωνα συγκεκριμένων γνωστών σας, που πιθανόν να χρειάζονται τις υπηρεσίες μου.
Σας διαβεβαιώνω ότι, αν με χρειαστούν, θα προσφέρω τις υπηρεσίες μου με τον ίδιο επαγγελματικό τρόπο που τις προσέφερα και σε σας. Μου λέτε σας παρακαλώ το όνομα και το τηλέφωνο του καλύτερου φίλου σας; (συνεχίζετε με αδέλφια, κουμπάρους, θείους κ.λπ.).
Συστάσεις πρέπει να παίρνετε από κάθε νέο πελάτη. Διαφορετικά η πώληση δεν θεωρείται ολοκληρωμένη.
 3. ΜΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ
Και η μέθοδος αυτή μπορεί να γίνει πολύ αποτελεσματική αν τηρηθεί και χρησιμοποιηθεί συστηματικά για ένα χρόνο τουλάχιστον. Ο πωλητής επιλέγει μεμονωμένα άτομα, οικογένειες, μικροεπιχειρήσεις ή μεγάλες επιχειρήσεις, ανάλογα με τις εμπειρίες του, και ταχυδρομεί 50 περίπου επιστολές την εβδομάδα. Στη συνέχεια τηλεφωνεί την επομένη εβδομάδα με αντικειμενικό σκοπό να πουλήσει το ραντεβού.
 4. ΜΕ ΜΑΖΙΚΕΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΗΣΕΙΣ
Ο πωλητής συγκεντρώνει ονόματα και διευθύνσεις και ταχυδρομεί ένα συγκεκριμένο γράμμα που συνοδεύεται με κάποιο έξυπνο έγχρωμο διαφημιστικό.
Ο ελάχιστος αριθμός επιστολών που πρέπει να ταχυδρομηθούν είναι 1.000. Το ποσοστό απαντήσεων θα πρέπει να κυμανθεί από 1%-9%. Το δίχρωμο διαφημιστικό θα πρέπει να είναι ελκυστικό, χωρίς όμως να «πουλάει» το προϊόν. Ο τρόπος αυτός τώρα αρχίζει να διαδίδεται στη χώρα μας.
Δεν είναι καθόλου εύκολος κι ας ακούγεται απλός. Αν αποφασιστεί η χρησιμοποίηση αυτής της μεθόδου, η συμμετοχή ειδικευμένου διαφημιστικού γραφείου είναι απαραίτητη.
 5. ΑΠΟ… ΠΟΡΤΑ ΣΕ ΠΟΡΤΑ
Η μέθοδος αυτή είναι η πιο σκληρή, αλλά δεν παύει κι αυτή, αν γίνει συστηματικά και μεθοδευμένα, να φέρει αποτελέσματα.
Συνιστάται να γίνεται πάντα με δύο πωλητές, ορισμένες ώρες και μέρες την εβδομάδα.
Η προσέγγιση μπορεί να είναι αυτού του είδους:
-Καλημέρα σας, είμαστε πωλητές και έχουμε γραφείο στη γειτονιά.
Περάσαμε να γνωριστούμε και να σας αφήσουμε την κάρτα μας.
Δεν πιστεύουμε να μας χρειάζεστε αυτή τη στιγμή, αλλά αν χρειαστείτε το παραμικρό στο μέλλον θα χαρούμε να σας προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας.
Στη συνέχεια, οι πωλητής παίρνει την κάρτα του καταστηματάρχη για να τηλεφωνήσει σε μια εβδομάδα να πουλήσει το ραντεβού.
Ο πωλητής, και ιδιαίτερα ο νέος, θα πρέπει να δοκιμάσει και τους πέντε τρόπους και να καταλήξει σ έναν που τον διευκολύνει προσωπικά στο έργο του.





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More